کاربردهای جالب و خلاقانه لاک ناخن
نوشته شده توسط : اینفو

 

امروزه کابینت آشپزخانه در اصفهان نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد. امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افزاد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون وطراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از  دکوراسیون آشپزخانه می شود، بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. خوشبختانه کابینت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و انواع مدل های کابینت کلاسیک در اصفهان امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند، زیرا مردم زیادی تمایل دارند حسی از دوران گذشته و نوستالژی در خانه خود داشته باشند، کابینت ها هم یکی از بهترین عناصر داخلی برای این کار هستند. بعلاوه، کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت MDF در اصفهانتوانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند. کابینت سازی در اصفهان این مطلب را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

 

 

لاک ناخن چه کاربردهایی دارد

یکی از کاربردهای لاک ناخ ، استفاده از آن برای زیبایی ناخن و دستان خانم ها است که معمولا همه با این کاربرد آشنایی دارند . در این مطلب می خواهیم درباره کاربردهای دیگر لاک ناخن که شما از آن بی خبر هستید صحبت کنیم پس این مطلب را مطالعه بفرمایید و با کاربرد های جالب برق ناخن آشنا شوید.لاک ناخن

لاک ناخن

جالب ترین کاربردهای لاک ناخن 

من همیشه به دنبال راهی برای استفاده ی دیگر از لاک های براق هستم . چه کسی میداند که یک لاک ناخن ساده چقدر میتواند مفید باشد ؟ من حتی فکر این را هم نمی کنم که بدون یک بطری کوچک لاک بیرون بروم . لازم به ذکر است که من همیشه چند تا از آنها را در خانه دارم . این یک وسیله فوق العاده است . اگر شما فکر میکنید که تنها استفاده ی این لاک ها برای براق کردن ناخن است ما در اینجا چند تا از کاربرد های دیگر آن را به شما معرفی میکنیم .

دیگر دکمه لباس هایتان را گم نکنید
من همیشه از لباس هایی که دکمه ی آنها به سختی به لباس دوخته میشوند متنفرم . زمان زیادی طول نمیکشد که نخ ها میپوسند و پاره میشوند و دکمه ها گم خواهند شد . یکی از کاربرد های برق ناخن که مورد علاقه من است , حفاظت از دکمه هاست . مقداری از آن را بر روی دکمه ها بکشید این کار استحکام نخ ها را تقویت میکند . علاوه بر این , این کار به دکمه ها درخشندگی خاصی میدهد . تا وقتی که لاک ناخن مورد استفاده ی شما شفاف است , کسی متوجه تفاوت در لباس شما نمیشود .

نخ کردن آسانتر
من عاشق کوک زدن هستم ولی از نخ کردن سوزن متنفرم . من یک بطری برق ناخن را برای این کار کنار گذاشته ام تا زندگی را آسان تر کنم . انتهای نخ را به برق ناخن آغشته کنید . این کار از فرسوده شدن نخ جلوگیری میکند و باعث میشود نخ سفت شود و عمل نخ کردن سوزن به آسانی انجام میشود . البته این را به یاد داشته باشید قبل از نخ کردن صبر کنید تا لاک خشک شود . نخ را در بین انگشتان خود بچرخانید تا لاک سریعتر خشک شود .

لاک ناخن

درباره کاربردهای جالب و خلاقانه لاک ناخن بیشتر بدانید

کاربردهای لاک ناخن
جواهرات بسیار زیبا به نظر میرسند ولی بعد از مدتی درخشندگی خود را از دست میدهند . تمام این بدلیجات قیمتی بعد از مدت کوتاهی خسته کننده میشوند . وقتی شما به تازگی جواهراتی را خریداری میکنید , یک لایه نازک از برق ناخن را روی آنها بکشید . با این کار شما علاوه بر اینکه از جواهرات خود محافظت میکنید بلکه کاری میکنید که آنها مانند روز اول بدرخشند . با گذشت زمان شما ممکن است مجبور شوید یکبار دیگر این کار را انجام دهید . البته به یاد داشته باشید که این کار را با جواهرات اصل خود انجام ندهید . برای جواهرات اصل خود از پاک کننده ی جواهرات استفاده کنید .

لاک ناخن

با کاربردهای جالب و خلاقانه لاک ناخن آشنا شوید

تعمیر عینک
اگر پیچ های کوچک عینک شما کمی شل شده اند , مقداری برق ناخن میتواند آنها را در محل خودشان محکم نگه دارد . من این را باور نمیکردم تا وقتی که خودم آن را امتحان کردم . من فکر میکردم که بعد از شل شدن و باز شدن پیچ های عینک مورد علاقه ام دیگر آن قابل استفاده نیست و آن را ازدست میدهم . تنها با کمی برق ناخن تمام مشکلات آن حل شد و من هنوز هم از آن عینک استفاده میکنم . پیچ های عینک خود را تا حد ممکن سفت کنید تا نتایج بهتری را بگیرید .

محافظت در مقابل زنگ زدگی
من نمیدانم چرا انتهای قوطی های کرم اصلاح , فلزی است . که به وضوح در محیط مرطوب حمام زنگ میزند . خوشبختانه تنها چیزی که شما برای متوقف کردن این فرایند نیاز دارید یک بطری برق ناخن است . من همیشه اولین کاری که بعد ازخرید یک قوطی کرم اصلاح میکنم اینست که اطراف حلقه فلزی آن را به برق ناخن آغشته میکنم و دیگر نگران زنگ زدن آن در محیط حمام نیستم .

مهر و موم پاک نامه
من از خیس کردن پاکت نامه با دهان برای بستن در آن متنفرم . در ضمن اغلب تمبر هایی را میخرید درست به پاکت نامه نمیچسبند . بجای خیس کردن پاکت نامه با دهان بهتر است از برق ناخن استفاده کنید . و تا زمانی که هنوز خشک نشده آن را بچسبانید . با استفاده از برق ناخن مهر و موم نامه شما محکم تر خواهد بود .

خشک نگه داشتن کبریت ها
من شخصا زیاد به پیک نیک نمیروم در حالی که دوستان من اینگونه نیستند . آنها به من گفتند که همیشه قبل از رفتن به پیک نیک قسمت گوگرد دار کبریت ها را به برق ناخن آغشته میکنند بنابراین آنها حتی در باران هم خشک باقی میمانند . علاوه بر این برق ناخن قابل اشتعال است , بنابراین کبریت ها با نور بیشتری روشن میشوند . من این روش را به کسانی که نزدیک رودخانه یا دریاچه کمپ میزند پیشنهاد میکنم .

همچنین بخوانید : تمامی راه ها و نکات خانه داری حرفه ای

لاک ناخن

آشنایی با کاربردهای جالب و خلاقانه لاک ناخن

رنگ کردن کلید

کلیدهایتان را رنگ کنید تا آسان تر تشخیص دهید که کدام کلید برای کدام قفل است. با این کار راحت تر کلیدها را به خاطر می آورید و دسته کلیدتان هم زیباتر می شود. زدن یک یا دو لایه لاک باعث خراب شدن کلید نمی شود.

ثابت نگه داشتن نگین انگشتر

لاک بی رنگ را روی نگین های جواهرات تان بزنید تا نیفتد. وقتی فلز در معرض هوا قرار می گیرد، با فعل و انفعالات شیمیایی تغییر رنگ می دهد. لاک بی رنگ مانع از برخورد هوا با فلز شده و جواهرات را نو نشان می دهد. البته روی جواهرات کدر تاثیری ندارد.

لاک زدن خراشیدگی کفش

کفش های خراشیده تان را پوشش دهید. پیدا کردن رنگ کفش خیلی سخت است. به جایش می توانید برای پوشاندن خراش روی کفش های تان از لاک استفاده کنید. رنگ لاک روی کفش با رنگ لاک روی ناخن فرق دارد، پس لاکی را انتخاب کنید که به رنگ کفش تان نزدیک باشد.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: